januari är långt ifrån min månad

trodde att detta skulle bli mitt år med ny start och allt. men icke sa nicke har haft mer otur än jag räknat med. små bråkat med csn då det blivit fel på mitt studiestöd och sen älskade tenta plugg som man drunknar i men förhoppnings så har allt med csn löst sig, har iaf skickat in dne nya ansökan som dem bad mig göra så få bara hoppas att den godkänns annars blir det jobbigt. idag blir det en dag med bara tenta uppsatsskrivning så man får den klar någon gång. nu ligger jag död i sängen med paus från skrivandet och ska snart bege mig till skolan för skrivande med dem andra. lär bli en lång dag har jag en känsla utav och sällskap senare förgyllar ju alltid kvällen men men får se hur mycket man får gjort i skolan annars bara fortsätta hemma, suck! nej nog om skolan och så ska jag återgå till att packa väskan och titta tv. PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0