visst lever jag!

inte speiceltt duktiga är jag på att hålla bloggen igång men varit så mycket med skolan och annat så har helt enkelt fått priotera bort den. ska väl ta tag i bloggen snart igen så ni som nu följer bloggen kan läsa om mitt studentliv i norrköping, haha! som sagt mycket som hänt på senaste men massa tentor och inlämningar och grupp arbeten. sen är det ju mycket party och umgås med alla underbara vännner.
 
just nu hänger jag i linköping. socialt kan jag inte säga att det är direkt då vi alla sitter vid varsin dator, grabbarna spelar iofs medans jag bara latar mig runt på facebook och spotify. nej ska fan sätta på en film eller något så inte blir uttråkad! PEACE
 
bild från utgången i onsdag som slutade med kundvagn hem från korgen, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0