Fredag

nu har fredagen passerat och jag mår faktiskt lite bättre med tanke på allt som har hänt. idag så har jag bara legat hemma har inte orkat göra något. men runt middags tid ringde fredrika och underade om jag ville äta ute med henne, johanna och stina. jag tackade ja eftersom jag kände att jag behövde det! vi hade jätte trevligt och pratade massa. efter middagen blev det en glas(två för vissa andra) på mcdonals. men efter att suttit där typ 1 och 1½ timma fså gick vi mot tunnelbanan. eftersom ingen ville hem gick vi av vid medis för att hitta på något. på vägen någonstans(vettefan vart vi skulle) så börjar jag och johanna flumma sjukt mycket och vi bara skratta och skratta, tror fan att jag nästan grät utav skratt. efter en stund bestämmer vi oss för att möta Anton och daniel som hade vart ute och tagit en öl. var ju inget långvarit möte utan bara lite snabb snack liksom. efter det drog vi hem! och när vi satt på tunnelbanan börjar vi skratta åt en hel del som hänt under dagen. Haha att det kom fram fyra killar och frågade oss vart vi skulle ta vägen någonstans och en sak får jag inte glömma att fredrika blev uppragad utav en kille som jobba i kungshallen. gud vad vi skratta när han gag fredrika en puss på kinden! HAHAH nej men nu måste jag försöka sova det är ju faktiskt en dag i morgon också! får se om jag följer mina planer.. just nu känner jag bara att jag vill ligga ner krypt i sängen hela dan och kvällen! har ingen lust för något efter vad som hänt!  dessutom skulle jag vilja att simon ska komma hem så han kan göra mig sällskap! haha

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0