Ja, jag lever!

det var evigheter sen sist eller nej mer två veckor men ja jag levar, haha! senaste veckorna har jag haft mycket att göra och helt enkelt haft ett liv. Man kan beskriva veckorna med mycket skratt, dans, myskvällar, lite tårar, otroligt många tankar, mycket plugg och ibland jobbiga nätter.

idag var det UF-mässan som gällde efter lunch och vilket var kul i början. men sen blev det segare då jag och camilla gick runt i cirklar kändes det som, haha men det blev paus i simons bås innan vi drog ut och tog luft för att sen ta ett sista varv där inne bland allt folk.

pratade nyss med camilla i telefon och det var behövligt om man säger så, många tankar som vill ut!
nu blir det damsuga i lägenheten och sedan är det träning med mina tjejer! kvällen kommer att spenderas med den bästa och hoppas då att humöret är bättre än vad det är just nu...

P.s vill bara säga att min träningsvärk från att jag träna igår dödar mig, känner mig som en gamal tant som inte kan röra sig, HAHA D.s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0